Verder bouwen aan de toekomst van Donar!

Beste leden en toekomstige leden van SV Donar,

Het eerste seizoen van het nieuwe Donar staat bijna in de boeken. Ondanks de ongelofelijk uitdagende voorbereiding, is de club al haar voornemens en beloften richting de achterban nagekomen. Het belangrijkste doel van 2023-2024 was overleven en van daaruit verder bouwen aan een gezonde basketbalclub en daar wordt nog steeds elke dag keihard aan gewerkt.

Toekomst

Vandaag, maandag 22 april 2024, is de seizoenkaartverkoop voor 2024-2025 van start gegaan en daarmee wordt symbolisch de stap gezet naar het volgende seizoen waarin we met zijn allen weer verder willen bouwen aan een mooie toekomst. Alle seizoenkaarthouders en losse kaartkopers zijn via de recette die zij opleveren een hele belangrijke pijler onder onze club. Dankzij ons allemaal heeft Donar bestaansrecht.

Dat is in de zomer van 2023 nog maar weer eens aangetoond. Te beginnen met de geweldige crowdfunding door SV Donar die meer dan €50.000 in het laatje bracht en werd gebruikt bij de doorstart. Niet onbelangrijk was ook de tomeloze inzet van vele vrijwilligers en het doorzettingsvermogen en de positiviteit die de boventoon voerde ondanks de meer dan vervelende aanleiding en haast onmogelijke uitdagingen voor de nieuwe organisatie.

Doorstart

Voor de Supportersvereniging Donar was de doorstart eveneens een grote uitdaging. Onze vereniging moest zichzelf opnieuw uitvinden en heeft met twee zeer goed bezochte ledenvergaderingen in Martiniplaza de toekomst verder uitgestippeld. De waarde van een trouwe en betrokken achterban werd veelvuldig benadrukt. De samenwerking met de club is onverminderd groot en samen zetten we de schouders eronder.

Met die wetenschap in het achterhoofd willen we heel graag meegroeien met de club. Want SV Donar is er als vertegenwoordiger van alle fans van Donar. Rondom de thuis- en uitwedstrijden bevorderen we het wedstrijdbezoek en dragen we ons steentje bij aan de sfeer. Daarnaast willen we de hele ‘Donar-community’ verder laten groeien door toffe activiteiten buiten de wedstrijddagen. Blijf of word lid van Supportersvereniging Donar en vertegenwoordig het Donar-blauw met trots!

Contributie

De contributie van SV Donar voor het seizoen 2024-2025 voldoen in dezelfde bestelling met een seizoenkaart? Dat is door de samenwerking tussen de club en onze vereniging voor het eerst mogelijk. Zowel voor de huidige als voor nieuwe leden van SV Donar. Volwassenen betalen 20 euro, studenten 15 euro en jeugd tot en met 17 jaar 10 euro. Een gezin (op één woonadres) betaalt maximaal 50 euro voor het hele verenigingsjaar.

Met vriendelijke groet,

Bestuur SV Donar