Algemene Ledenvergadering

Beste leden van SV Donar,

Komende zaterdag, 23 maart, spelen we een thuiswedstrijd tegen Charleroi en dat is een uitgelezen mogelijkheid om op onze favoriete speeldag een extra Algemene Leden Vergadering (ALV) in te plannen. De wedstrijd begint om 20.00 uur, maar we verwelkomen jullie graag al om 17.00 uur in Martiniplaza.

Zo kunnen we om 17.30 uur vergaderen en rond 18.45 uur gebruik maken van een hapje en drankje in het nieuwe horecagedeelte. Dit is overigens voor eigen rekening van de leden. In verband met de te verwachten opkomst, verzoeken we jullie vriendelijk om even een mailtje te sturen naar info@svdonar.nl als je van plan bent om de ALV bij te wonen, om op die manier ook voldoende stoelen te kunnen klaarzetten.

Met vriendelijke groet,
Bestuur SV Donar