Samenwerking tussen SV Donar en ClubCollect

Met ingang van het seizoen 2024-2025 gaat SV Donar de ledenadministratie en het innen van de contributies anders structureren en automatiseren. Dit doen we in samenwerking met ClubCollect, een gerenommeerde partij op dit gebied die veel verenigingen in Nederland op deze manier ondersteunt.

In de afgelopen maanden heeft een groot deel van onze leden gebruik gemaakt van de optie om de contributie te voldoen samen met het betalen van de seizoenkaart van Donar voor het seizoen 2024-2025. Die actie heeft ook nog eens dertig nieuwe leden opgeleverd. De gegevens van deze leden zijn inmiddels al in onze nieuwe ledenadministratie geïmporteerd.

Formulier invullen

De maand juli is voor SV Donar het ideale moment om de informatie van alle leden volledig up-to-date te krijgen. Daarvoor hebben we eenmalig de hulp nodig van de overige leden met het invullen van een formulier waarmee we alle gewenste gegevens verzamelen. Hierop kunnen de leden ook alvast aangeven welke wijze van betaling van de contributie de voorkeur heeft. Deze leden hebben eerder deze week een e-mail gekregen met dit verzoek tot invullen.

Persoonsgegevens

In augustus gaat SV Donar de contributie voor 2024-2025 innen bij de overige leden en ontvangen ze van ClubCollect per e-mail een betaalverzoek met een link naar een persoonlijke betaalpagina. De persoonsgegevens staan veilig binnen deze omgeving en zullen nooit zonder toestemming worden verspreid. ClubCollect verwerkt de persoonsgegevens geheel in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (EU 2016/679.13-14).

Leden met vragen of opmerkingen over bovenstaande, kunnen per e-mail contact opnemen met SV Donar via info@svdonar.nl.