Barbecue op 8 september 2024

Beste Donar-fans,

Never a dull moment!

Daar begon de uitnodiging voor de BBQ van vorig seizoen mee. Het was inderdaad geen saaie zomer en na weken nagelbijten kwam dan toch het bericht dat onze club kon blijven spelen. We hopen dat de rust bij de club nu weer terug is gekeerd en dat we weer een ‘normaal’ seizoen kunnen beleven met z’n allen.

We weten dat onze supporters graag met elkaar willen praten over de gebeurtenissen van het afgelopen jaar, maar ook vooruit willen kijken naar het nieuwe seizoen. Wat zijn daarbij de nieuwtjes en de laatste roddels en wat vonden we van de eerste oefenwedstrijden?

Dus is het goed dat er een gelegenheid komt om over al deze onderwerpen met elkaar te praten en waar kunnen we dat beter doen dan tijdens onze vermaarde BBQ, die dit jaar vlak voor de start van de competitie wordt gehouden?

We organiseren de barbecue op zondag 8 september op het vertrouwde adres van de buurt- en speeltuinvereniging F.E.O. aan de Gorechtkade 146-148 in Groningen. Jullie zijn welkom vanaf 16.00 uur.

We rekenen er op dat ook dit jaar weer een aantal spelers en de coach aanwezig zullen zijn.

Aan de Barbecue zijn voor de SV-leden geen kosten verbonden.

Oud-leden/niet-leden zijn ook van harte welkom op de BBQ, betalen daarvoor wel €20, maar zijn dan ook meteen (weer) lid van de SV voor komend seizoen.
Tijdens de BBQ kan de contributie ter plekke worden voldaan.

Meld je aan voor de BBQ via evenementen@svdonar.nl

Namens de SV Donar, Ate Harsta

Kijk hier